Hjärtat gör ont, tårarna rinner och tankarna försvinner


Allt är bara helt fucked up, allt går bara snett och jag vet inte vad jag ska göra mer. Känner mig helt förvirrad för jag vet att det inte finns något jag kan göra förutom att vänta. Man har förhoppningar men i slutändan så krossas alla bra förhoppningar. Har iallafall lärt mig att aldrig ha förhoppningar mer, för det kommer bara att göra ont till slut. Och jag vill aldrig mer att något sådant ska hända. Så fort en sak har hänt, så måste flera saker alltid hända på samma gång. Hur mycket kan en människa tåla egentligen? Förtjänar verkligen vissa människor sådana dåliga saker i livet? Medan de värsta människorna har det bra, varför lider dom aldrig? Det är alltid oskyldiga människor som ska få lida. Jag orkar ens inte sitta och tänka mer, kan ens inte sova om nätterna. Vill bara att allt ska få ett slut så att jag kan få må bra igen, så att alla kan få må bra igen! Det räcker inte med att jag redan är krossad, jag måste bli lite mer krossad eller? Jävla skit säger jag bara, och Sveriges system kan bara gå och hänga sig! Så sjukt äckligt system vi har! Ibland vet man inte hur människor tänker alltså. Allt jag kan göra är att be till Gud som jag redan gör varje dag. Men händer något positivt? Nej!
Ajaa orkar inte mer, har huvudvärk! God natt.



Frankie J - Driving myself insane





















Peace

Kommentarer
Postat av: Irma S

Jag älskar dig med<3<3

2012-04-25 @ 10:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback