Helg


Hej bloggen! Hoppas att allt är bra med er, med mig är det iallafall fortfarande skit. Vaknade runt kl 10.30. Har vaknat upp så jävla många gånger i natt, kunde knappt sova. Allt känns bara knas :( Igår efter skolan så åkte jag bara hem satt hemma ett tag sen gick jag och träna och sen gick jag hem igen. Vad ska man göra idag då? Inget? Blir väl nog samma sak idag, bara sitta hemma och typ döö. Kanske ska plugga lite sen bara kolla på tv eller något. Vill bara att den här helgen ska vara över! Glömde nästan att jag skulle på jobbintervju i morgon, det ska bli spännande, men har ändå inte lust för sånt nu. Men hoppas allt går bra, och ska typ vara där hela dagen. Hoppas bara att jag får jobbet! Efter det blir det väl hem och ruttna igen. Mitt liv är ju inte så roligt just nu alltså, skulle aldrig kunna se mig utan älsklingen, skulle vara hemskt! Saknar han mer och mer för varje dag som går, snart älskling <33 Nu tänkte jag vila lite, finns ju inget bättre jag kan gör liksom. Kan bjuda på en låt, som är så bra, men blir ledsen av den med :'( Ha en fin dag!



Medina - Förlåter dig





Visst är den bra?
















Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback