Håltimme


Hej hej bloggen! Har inte orkat blogga så mycket på sistone. Har typ börjat tappa lusten för skrivandet. Sitter i ett grupprum i skolan nu och gör absolut ingenting. Har haft håltimme från kl 09.00 i morse och jag börjar inte förrän 13.50. Har iallafall hunnit göra klart 2 uppgifter vilket är bra! Så har bara en kvar, sen har jag gjort allting. Känner hur mina ögon börjar dra ihop sig, vill bara sova nu. Har lektion i 40 minuter sen slutar jag, riktigt skönt alltså! Efter skolan ska jag dra hem direkt och packa ner träningskläderna och sedan ska jag dra till gymmet med Anna. Har gymmat 5 dagar i rad nu, riktigt stolt över mig haha. Känner att jag har massor med tid för det just nu, så varför inte passa på liksom. Ikväll ska jag väl bara vara hemma och plugga, har prov på fredag om första världskriget. Hoppas att det går bra! Just nu saknar jag min älskling som in i helvete, men vi ses snart snart snart :D längtar som fan och hoppas att den här veckan går snabbt. Ajaa, nu ska jag skriva klart uppgiften sen ska jag typ sova. Ha en fin dag, puss o hej!









Peace

Kommentarer
Postat av: Tuke

Mido :) hehehehheheheheehheheeeee :$

2012-04-25 @ 14:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback