Håll huvudet högt, i morgon är det en ny dag


Sitter här hemma vilket jag gjort hela dagen, kan inte sova, kan inte äta & kan inte ens tänka mer. Vet inte vad jag ska göra, det finns inget jag kan göra. Om jag bara kunde så skulle jag gjort allt. Kvällarna är som svårast, att inte kunna höra rösten åtminstone gör ont, men snart InshAllah! Jag kommer aldrig sluta be till Gud att allt ordnar sig snart. Du förtjänar inte sådana saker, du förtjänar så mycket mer och bättre! Jag skrev tre hela A4 sidor om hur mycket jag älskar dig, det är det jag har gjort hela dagen. För känner att du behöver lite kärlek just nu, och ett litet leende på läpparna. Det är ett helvete att klara av en hel dag, tårarna bara rinner och allt känns bara så konstigt. Du ska veta att du har personer som bryr sig om dig och som vill ditt bästa i livet. Du är den bästa personen jag någonsin har träffat. Ditt hjärta är av guld och jag ska aldrig släppa dig ifrån mig.

Ska försöka sova lite nu, värsta är ju att vakna upp mitt i natten och kolla mobilen, och se att det inte finns något god natt eller god morgon sms från dig. Men snart InshAllah! Jag älskar dig min ängel, god natt till dig och hoppas att du drömmer om något fint.






Denna text är så jävla sann! Den här världen är orättvis.

















Peace

Kommentarer
Postat av: Irma S

Pile moje malo, bice sve uredu, vjeruj mi seko<3<3



Volim te do bola<3

2012-04-15 @ 14:13:59
URL: http://itchys.webblogg.se/
Postat av: Maida

Jaa InshAllah syster! Volim i ja tebe puss <33

2012-04-15 @ 14:36:17
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback