Fika


Hej hej. Kom hem för typ en timme sen. Var på gymmet med Michelle, blev fett trött! Sen bestämde vi oss för att åka och fika. Så nu sitter jag hemma har precis duschat och fixat mig. Väntar bara på att Michelle och Anna ska bli klara. Anna följer också med oss, mysigt! Kanske bra, så slipper jag sitta hemma och bara tänk på allt skit. Kanske kan vila hjärnan nu, försöker verkligen men det går inte. Känner att jag bara vill sitta hemma och deppa men å ena sidan måste jag försöka sysselsätta mig i något för att inte tänka på allt. Det får mig bara att må så mycket sämre. InshAllah allt ALLT kommer att bli bra igen, hoppas det över allt annat! Ska dra nu puss ha en fin kväll!



















Peace

Kommentarer
Postat av: Tuke

Fin seko! :) Hehehe är det pappa där i bakgrunden? :p

2012-04-22 @ 14:59:02
Postat av: Maida

Hihi tack seko! Ja det är pappa i bakgruden hahaha :P

2012-04-22 @ 17:28:00
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback