Ångest på hög nivå


Har haft den värsta natten, kunde inte sova vände på mig hela natten. Lyckades somna lite imorse. Har haft stor ångest sen jag vaknade, och vaknade upp med tårar i ögonen. Vet inte vad jag ska göra mer, har inte lust att göra ett skit. Vill bara stänga in mig hemma och aldrig gå utanför dörren ens. Sitter här hemma och gör absolut ingenting, har en uppgift som jag måste göra klart till ikväll men vet inte ens om jag orkar göra det. Orkar inte tänka på något annat just nu. Kanske ska träna ikväll om jag pallar och känner för det. I morgon börjar skolan igen och tro mig jag känner mig inte taggad alls nu, inte för något! Har ändå fått omdömen så skiter i nu, nu är det min tur att ta en liten paus. Ska lägga ner all min tid på att se till att du mår bra när du kommer. Skriver lite mer senare om jag orkar.



Chris Brown - Glow in the dark





Det här är min och din låt! Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går.




Been Thinking bout this all damn day,
And I can't wait to see your face,
My hands are dying to touch you,
And I ain't got the patience to wait,
And I think it's time that I lose control

Girl are you ready?
Are you ready for love?
Girl are you ready?
Are you ready for us?
Girl are you ready?
Are you ready for love?
Girl are you ready?
To glow in the dark?















Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback