VG



Omgggg måste bara skriva att jag fick VG i människans socialt och kulturellt, en uppgift jag hade var att intervjua någon som bott i Sverige halva sitt liv, och jag hade stress skrev den i måndags till 4 i måndags. Tog 2 timmar för mig att skriva den för jag hade stress och var tvungen att stressa igenom för jag hade skjutit upp den och den skulle vara inne igår. Jag är så jävla grym att jag får VG det var lite som fattades annars skulle jag fått MVG. Trodde bara att jag skulle få G typ.. inte ens det. Haha hajdeee måste sova nu god natt! :)

Kommentarer
Postat av: Irma S

Vad stolt jag blir seko<3

2011-11-30 @ 15:38:05
URL: http://itchys.webblogg.se/
Postat av: Maida

taaack <3

2011-12-01 @ 23:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback