There was days I wondered if you really loved me


Heejsan! Hoppas allt är bra med er. Har varit ett helvete idag i skolan, kändes som att jag bara var helt död och orkade inte lyssna på några genomgångar, helt seg sådär. Efter skolan så hämtade pappa mig i centrum sen drog vi och handlade. Efter det drog jag hem till Michelle en stund vi satt o prata sen gick jag hem och käkade middag med pappa och direkt därefter gick jag ut och mötte upp Anna och Yhya. Vi gick runt lite sen gick vi till centrum för Anna skulle köpa något. Så vi mötte Michelle där sen tog vi en promenad och stannade upp vid fotbollsplanen där alla minnen finns kvar än idag. Vi snackade väldigt mycket, så kom hem för en liten stund sen. Nu sitter jag bara och lyssnar på musik och äter morötter med dipp. Hihi. Ajaa, ska gå och sova strax ska vakna tidigt i morgon. God natt och dröm sött allihop! Puuuss !











Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback