Skuuuula


Hej hej. Sitter på engelskalektionen och tråkar, skolans tråkigaste ämne alltså. Fuck det här, är skithungrig och har världens längsta dag idag. Hoppades på att min tyska skulle vara inställd men det var den inte. Ska dra hem efter skolan fixa lite saker och sedan ut och träffa A & Y. Måste bara visa bild på mina fina kilklackar som min storesyster har köpt till mig och längtar tills jag får dom yeee. Fast visar dom när jag kommer hem hehe. Ska dra ut o röka nu puss o hej!




Peace

Kommentarer
Postat av: Katie

Hehe, jag vet, tkr heller inte om engelska :P Men visa gärna upp dina klckar som du vill ha tack :)

2011-11-23 @ 13:35:41
URL: http://fashionkatiie.blogg.se/
Postat av: Maida

hahaha aah värsta som finns! aah dåå ska göra de när jag kommer hem, min syster har köpt dom hihi :D

2011-11-23 @ 13:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback