Paranormal Activity 3


Hejsan! Kom hem för en stund sen, som sagt var på bio såg Paranormal Activity 3. Alltså jag kan nog säga det rakt ut, det var bästa bion jag någonsin sett alltså inte själva filmen utan umgänget haha, har aldrig skrattat så mycket på bio, höll på att kissa på mig av garv. Plus den är fett läskig men jag hade bara kul under filmen, så blev ju inte så där jätterädd. Men det har också med vem man kollar på bio med, den här gången var den roligaste men kändes som att jag skojade bort hela filmen haha. Ajaa efter det så drog jag och Anna hem och dom andra stannade kvar och käkade i stan. Jag och Anna stod och prata ett tag innan jag drog hem, så nu sitter jag bara hemma och dricker powerking hihi. Ska sova snart, är jävligt trött. Så jävla skönt med helg, ska sova ut i morgon, längtar redan. Förresten Michelle kom och hälsade på mig i skolan idag, det var kul! Har massor med plugg som jag måste fixa innan måndagen, men det fixar sig. Får se vad som händer i morgon, ska iallafall sova och sen kanske träffa Anna och... :) Bjuder på en godnatt bild hehe.




Natti natti! Puuuss :)








Peace

Kommentarer
Postat av: Irma S

När ska du komma hit då? :(

2011-11-26 @ 11:49:10
Postat av: Maida

typ om 2 veckor

2011-11-26 @ 13:39:01
Postat av: Anonym

:O så sent du sa nästa vecka eller denna vecka

2011-11-26 @ 15:04:25
Postat av: Maida

Jag sa till dig att jag inte kunde nästa vecka, o den här veckan kan jag inte för jag har fortfarande inga pengar.

2011-11-26 @ 15:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback