Morgontrött!


God morgon allihop! Sitter i skolan, har engelskalektion är skittrött idag. Har drama snart och jag hatar det, usch får ångest varje gång jag ska på den lektionen, men aja de skönt att den är slut efter jullovet ungefär. Har en lång håltimme idag så ska typ plugga engelska under den tiden. Slutar sent idag, sen ska jag bara hem och vila, fick bara tre timmars sömn inatt. Får se vad som händer ikväll men tror jag bara ska vara hemma ikväll och hela helgen behöver plugga och städa. Har inte kommit försent nånting den här veckan, har kommit i tid till varje lektion så är stolt över mig själv. Anyway nu ska jag inte skriva så mycket mer för jag ska ut och röka sen ska jag till min äckel dramalektion. Ha en fin dag och en underbar kväll. Puuuss :)













Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback