Jag vaknar upp i min ensamhet i vårt så kallade rum


Hejsan bloggen och alla där ute! Har inte orkat eller haft tid att blogga så jag ber om ursäkt, ska försöka ta igen allt. Har haft lite mycket plugg de senaste dagarna och har varit med Anna och Y. Vi har snackat gamla minnen skitmycket, man saknar ju tillbaka till de stunderna ibland, vissa stunder bara haha. Det var verkligen ett bra år fast jag inte tyckte det då. Har varit i skolan idag och har typ bara haft en störd mattelektion i 40 minuter + mentorstid, så jävla onödigt att jag ens drog till skolan. Nu sitter jag bara hemma och lyssnar på musik. Har en jobbig dag framför mig i morgon, tidig och sen jävla dag alltså. Sen får se vad som händer efter skolan i morgon.
Jag fyller ju 18 i februari, och jag tycker iallafall att det är snart så jag håller på att planera lite nu. Ska nog ha en stor fet jävla fest där mina närmaste vänner ska komma och det kommer bli tungt! Men funderar på om jag ska dra ut efter den festen. Eller så drar jag bara ut dagen efter om jag inte är allt för packad haha. Längtar som fan, det kommer bli så jävla nice! Plus jag har underbara vänner som kommer att göra den till den bästa festen ever. Det är ju jul och nyår snart, så ska dra till Uppsala på jullovet i några dagar, sen ska jag nog fira nyår med mina fina vänner, och jag ser fram emot det. Vill att det ska bli bästa nyår detta år, för de andra åren har bara varit kaos. Så jag känner att jag kommer att ha det superkul i år. Tycker att det är sjukt mysigt med julen och nyår, man gör så mysiga saker då! Vet redan vad jag ska få för julklapp av min syster, hihi hon har köpt ett par skitsnygga kilklackar till mig, ser fram emot att få använda de. Men nu måste jag hitta en klänning till nyår, önska mig lycka till. Ha det braaa puuuss!!





You make me stay when I should not, are you so strong or is all the weakness in me.







Peace

Kommentarer
Postat av: Elin

Du sminkar dig så himla fint Maida! :)

2011-11-23 @ 22:04:49
URL: http://Moreofelin.myshowroom.se
Postat av: Anonym

Ååååh tack gullungee ! <3

2011-11-24 @ 00:34:14
Postat av: Maida

// Maida :)

2011-11-24 @ 00:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback