It's hard to tell your mind to stop loving someone if your heart still does


Shoo! Vad händer? Har typ bara varit hemma hela dagen, lagade precis mat det blev kött, potatis och bearnaisesås. Ska dra till Michelle strax, får se vad som händer där. Tänkte lägga upp bilder på mina snygga naglar som Michelle fixade igår. I morgon är det skola igen, det känns inte så bra. Vill bara ha lov plus det är så jävla lång dag i morgon. Pallar verkligen inteeee! Men det är bara att hålla ut för det är inte långt kvar till jullovet. Måste plugga också har två uppgifter som ska vara klara till i morgon och jag har ens inte börjat. Känns som att man ska dygna idag "/. Ajaa ska gå och fixa mig skriver senare. Puuuuss!


Middagen som jag lagade



Mina snygga naglar, made by Michelle














Peace

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

haha såg ju lagom gott ut :P inga grönsaker? men å andra sidan behöver inte allt alltid vara så himla fancy

2011-11-27 @ 17:55:22
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback