I needed you, to stop me from makin' the wrong decisions


Shoo! Kom hem precis, hehe som sagt jag och Anna var hos Yhya ett bra tag sen drog vi ut och bara softade och snackade massa skit som vi alltid gör. Men vi har dock mycket att snacka om alltså. Har 3 stora inlämningsuppgifter att göra den här veckan och jag orkar verkligen inte, är så jävla skoltrött. Anyway på fredag ska jag, Anna & Yhya på bio och kanske Saqar. Det ska bli mysigt, eller alltså de blir antingen bio eller kvällsfika. Ajaa tänkte bara uppdatera bloggen snabbt, eftersom att jag inte har bloggat så mycket på sistone. Ska gå och sova nu, skriver mer i morgon. God natt på er! Bjuder på några bilder, och juste skulle ju visa mina kilklackar som min syster köpt till mig. Men jag lovar att göra det i morgon är verkligen för trött nu. Natti natti puusss!

















Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback