I dont understand how he was ever with you, 'cuz he's with me now


Hej på er alla! Hoppas ni har haft en bra helg hittills för det har jag. Igår var jag i skolan till typ halv fem så jävla jobbigt! Sen drog jag hem och fixade mig och sedan mötte jag upp Michelle, vi skulle åka till Blåsut och träffa Cleisi, sen mötte vi Katarina, Anna och Jasmina så vi snackade lite mycket med dom. Sen drog vi vidare till Ålstäket haha. Efter det drog vi upp till Michelle där vi mötte Anna igen. Sen drog Michelle hem, och då stod jag och Anna o snacka i typ två timmar. Vi snackade mycket om alla minnen sen planerade vi lite grejer haha. Ajaa kom hem för en stund sen, har varit med Michelle hela dagen/kvällen, sen träffade jag också Anna, vi har alltid mycket att prata om sen gjorde vi en jävligt dum grej haha som blev fett stor. Anyway, vi drog och träffade Yhya ett tag sen gick jag och Michelle hem till henne och sen åkte vi ner till centrum för att köpa cigg. Efter det drog vi hem till henne och åt pannkakor och pizza haha och så tittade vi på film, den var så jävla bra! Nu sitter jag bara hemma och lyssnar på musik, ska se Criminal Minds strax sen ska jag sova. I morgon ska jag plugga, städa och tvätta men måste träffa Kochar innan det om jag ens pallar haha.

Ajaa god natt på er! Bjuder på några bilder.













Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback