How did I get here with you, I'll never know


Hejsan! Som ni har märkt så har jag verkligen inte pallat skriva så mycket de sista dagarna. Har inte haft någon ork och har inte mått så bra. Har haft världens migrän i tre dagar nu. Det är verkligen hemskt! Har haft en lång jävla dag idag, det är helt sjukt hur trött man blir på onsdagar. Fyfan alltså. Åkte hem direkt efter skolan och sov vaknade runt 21.30. Så jävla skönt, men frågan är kommer jag att kunna sova sen? I morgon kanske jag stannar efter skolan och pluggar matte i studion om jag pallar för man blir så jävla trött. Vissa människor tänker oj de kan inte vara jobbig, nehe? Men testa själv. Alltså tycker fan synd om min klass haha, fattar inte hur vi pallar. Men ändå kämpar vi vilket är bra. Men aja, får se om jag pallar med matte i morgon, måste ta tag i den för jag fattar som sagt ingenting av matte B. Nästa vecka kommer min syster och hennes pojkvän, dom kommer till Stockholm för att julshoppa, skitmysigt ju. Så jag ska julshoppa med dom sen får vi se om jag följer med dom till Uppsala. Men tror jag tar det veckan efter eftersom att jag är ledig på fredagen då. Har ingen aning om vad som händer i helgen, tror inte jag pallar med ett skit. Ska nog bara vara hemma och softa. Plugga, städa lite och tvätta kläder. Orkar knappt göra något om helgerna på grud av skolan. Men ska inte göra ett skit denna tror jag. Behöver plugga lite känner jag. Kanske får bli myskvällar med film o så. Ajaa, orkar inte skriva mer. Ha det bra. Puuuuss!













Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback