Grattis på födelsedagen brorii


Hej på er! Kom precis hem från en födelsedagsfest typ.. eller något sådant. Yahya fyllde år idag, jag och Anna drog till Nacka Forum efter skolan och köpte present till honom, det blev en skitfin klocka, ett kort, ett gossedjur (haha) och sen en liten present till hans underbara lillebror Amin för honom blev det en barnbok. När vi kom dit så var ju hela familjen där, så det var roligt. Önskar honom allt bäst i livet och att han får sådana dagar 100 år till InshAllah.

Har inte hunnit skriva så mycket på sistone, har haft fullt upp alltså. I morgon har jag prov i 3 timmar och 20 minuter så jag vet inte hur jag ska klara av det haha. Har håltimme därefter och det är inte en kort håltimme! Efter skolan i morgon så ska jag och Anna köpa present till min fina vän Michelle som fyller år på fredag så det ska bli något riktigt fint. På fredagen ska jag och hon ut och fika sen på lördag ska hon ha fest, så det ser jag fram emot. På fredag är jag ledig och det ska bli så så så skööönt. Nästa vecka kanske (KANSKE) det blir Uppsala om jag har bra ekonomi tills dess haha. Ska köpa ny skinnjacka, svarta jeans och någon snygg topp som jag ska ha på nyår. Tror inte att det blir klänning det här året faktiskt. Ajaa nu ska jag ta det lugnt lite och sen sova. Sov så gott allihopa! Puuuss !













Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback