Don't lose who you are


Shoo! Kom hem för nån timme sen, har precis duschat. Är skittrött och har värsta huvudvärken. Drog till festen igår iallafall, med Fanny, Madde, Emma, Nathalie & Emelie. Vi åkte först till Slussen och köpte cigg sedan drog vi vidare till Orminge. Fick panik på bussen till Orminge trodde verkligen att jag skulle kissa på mig på bussen haha. Ajaa, det var inte jättemycket folk och de var heller inte lite. Det var inte så roligt på festen haha men vi satte oss iallafall ner i köket och spelade "jag har aldrig" och "pyramiden" (eller vad fan den heter). Haha höll på att spy när jag fick 12 jävla klunkar. Vi var kvar till ungefär 1-2 sen drog jag och Fanny till donken i Slussen för vi var skithungriga och dom andra skulle ta nästa buss. Alltså ni anar inte, vi njöööt verkligen av maten haha. Sen sprang vi till bussen och vi missade inte den som tur var! Nathalie och Emma hoppade på vår buss i Henriksdal sen drog vi vidare till Nathalie så vi var väl hemma runt 3-4 om jag minns rätt "/. Mådde så jävla illa plus så stank det spyaa i bussen alltså höll seriöst på att spy. Innan vi gick o sov så åt vi taco chips och godis haha. Och jag mådde helt seriöst illa ni anar inte, vilket vi alla typ gjorde haha. Kunde knappt sova ett skit.

Anyway, idag ska jag bara vara hemma och plugg, ska typ träffa .... för han är i Gustavsberg, vet inte än om han sov över han lär väl messa isåfall ska jag träffa honom. Det var skitlängesen jag träffade honom, det var typ flera månader sedan. Efter det ska jag träffa Nathalie så vi får se vad vi hittar på! Bjuder på nån bild från igår.
















Peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback