They don't give a fuck 'bout us


God kväll alla fina människor där ute! Hoppas att allt är bra med er, med mig är det helt okej faktiskt kanske lite bättre än okej. Har inte gjort så mycket idag, vaknade tidigare än vanligt idag och klev upp och duschade och fixade mig. Sen drog jag in till stan med Michelle där vi mötte upp Sadia. Medan vi tog en rökpaus vid Åhléns så såg jag Emma och Esha så jag ropade på dom. Vi bestämde att vi skulle mötas upp och käka tillsammans i kungshallarna. Så jag, Sadia och Michelle drog och kollade på skor så länge. Sen möter vi upp Emma och Esha, så vi gick in till Topshop. Jag ringde upp Ahmed och kollade vart dom var och dom var i gallerian, Olivier kom till Sverige imorse glömde säga det så vi mötte dom i Hötorget, snacka om att jag blev glad. Jag sprang och kramade honom så fort jag såg honom hihi, har saknat den där idioten. Han är kvar till den 8onde januari så lär väl hinna träffa honom några gånger innan han åker. Efter vi hälsade så drog vi och käkade som sagt, sen drog jag hem. Deckade så fort jag kom hem, har varit fett trött dessa dagar. I morgon ska jag nog till Michelle , hon ska ladda ner musik till nyårsfesten hihi. Sen ska jag hem och bara vila ut till nyår haha. På fredag har jag stress måste in till stan och köpa skor, lösögonfransar, smink och massor mer. Vill färga mitt hår ljusbrunt så måste kolla om det går att färga till ljusbrunt utan att blondera mitt hår, för det tänker jag inte göra isåfall. Älskar mitt hår och vill verkligen inte förstöra det. Om det inte går så färgar jag standard färgen alltså svart. Det känns verkligen som att våren redan har kommit, det är ovanligt varmt och det är liksom december, helt sjukt. Kommer bli väldigt glad om det inte blir en vanlig vinter detta år. Ajaa, ska kolla film nu ha en fin kväll. Puuuss
Bjuder på lite bilder på mig från idag. :)














Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback