So come on, push it on me if it feels alright


Häääj! Kom precis från Michelle vi var ett tag. Idag har jag bara softat hemma sen drog jag in till Nacka forum med Sadia för hon skulle köper en skinnjacka, och tro mig den var skitsnygg! Vill också ha! Hoppas dom finns kvar i morgon dåå. Efter det så käkade vi på Subway första gången jag käkat där hahha, det var tungt iallafall. Sen drog jag hem och sedan gick jag över till Michelle. I morgon ska jag och Michelle in till stan tidigt för jag ska shooooppa, måste hitta snygga skor till nyår också. Efter det ska jag följa Michelle till frisören för hon ska klippa sig och färga håret. Ska också färga mitt hår till ljusbrunt innan min födelsedag har jag bestämt. På lördag så är det nyårsafton som alla vet, ska va hos Michelle dom ska typ ha värsta festen det kommer ju vara fullt med folk alltså. Efter det så kanske jag drar in till Slussen och möter upp några vänner om jag pallar och har lust haha. Så jag tror och jag hoppas att detta nyår kommer bli lyckat och inte som förra året, tack! Ska vara fett fin iallafall haha! På gud om min "man" inte kommer komma innan nyår så kommer jag att bli fett besviken... Haha, får hoppas på det bästa! Ajaa, ska sluta skriva nu fått ont i handen av någon anledning :S god natt och puuuss på alla söta !






Denna bok fick jag i julklapp av mina svenska lärare haha vi körde tävling och den som hade bäst rim vann denna bok, och det var typ 6 personer i klassen som vann :P så ska börja läsa den när jag pallar.









Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

En viss person har börjat med ditt blatte språk "pass på alla" hahahahah, du kan ju gissa vem, znas ona bivsa sto je moj momak imao? Samo da ti kazem!



Jag fattar inte hur man pallar använda de orden (ta inte illa upp)

2011-12-30 @ 21:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback