She will always put you first, so you should do the same


Shulululu ! Hoppas att allt är bra med er. Allt är bra med mig, eller jaa det är hyffsat bra iallafall. Igår så åkte jag och Michelle och käkade och träffade på Kochar en liten stund, han ville på bio med oss idag. Men känner inte för det idag faktiskt. Efter det så drog vi hem till Michelle och kollade på två skitbra filmer, som då bara handlar om kärlek och dans för det mesta Step up 1 och Sleepover, dom var sjukt bra. Har ju sett Step up 2 den var exakt lika bra som ettan. Man blir lite ledsen när man ser dessa filmer eftersom att man verkligen önskar då att man hade sådan kärlek som i filmerna, det borde finnas sådan kärlek på riktigt, vill ha en sån fin prins som båda killarna i filmerna är. Skulle älska kärleken om den var som den är på filmer haha. Anyway, så imorse när vi vaknade så drog vi till Nacka forum det är ju mellandagsrea den börjar ju idag så tro mig det var fullt med folk, hittade nästan ingen parkeringsplats vi fick kriga för en plats haha. Så vi gick runt lite och sedan käkade vi lunch, jag och Michelle käkade skitgod thaimat det var kyckling, ris med cashewnötter. Det var grejer de alltså! Efter det så drog jag hem till mamma igen. Så nu ligger jag bara i sängen och lyssnar på musik och snackar med M... Haha mer får ni inte veta. Haha juste när jag kom hem så satt jag i sängen med datorn och mamma sitter bredvid mig, så ringer dom omogna människorna mig med dolt nummer igen, alltså palla sjunka till en sådan nivår, låt mig bara va ni är barn. LÅT MIG VA! Så mamma tog luren och sa massor med saker så dom la på luren. Sen ringer dom till Hani också (min killkompis), så jävla omoget, fattar ens inte hur man orkar hålla på så där alltså, så jävla onödigt. Kanske bäst att byta nummer.... IGEN. Haha fick höra en nyhet igår, hahaha tro mig det var inte en bra heller, hahahaha ville ju börja gråta för att den var sann. Säger tyvärr inte vad det var för nyhet. Haha. Ajaa ska fortsätta snacka, skriver mer sen. Men kan bjuda på en fin låt.


Jay Sean - Lights off












Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback