Nu är du bara en dröm


Hejsan! Hoppas att allt är bra med er. Ligger i sängen o mysar är helt nyduschad så jävla skönt. Vaknade fan 16.00 idag hahaha fick panik, så klev upp och började storstäda hela huset sen fixade jag mig o så. Så drog jag till Michelle, jag hon och Sampa bakade kladdkaka (eller Sampa fick typ baka den själv) haha. Fick värsta sockerkicken alltså så började hoppa runt som en jävla apa. Sen kom Anna över så vi alla satt o snackade ett tag sen drog jag hem. Eller innan så stod jag o Anna ute och jag garva fan sönder, den där bruden e sjuk juu. Haha. Anyway nu ska jag försöka sova med musik i rummet, rekommenderar det till alla som har svårt att sova. Det hjälper som fan, man vaknar sent också haha.






Kladdkaka med glass











Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback