Jag ser oss ibland i mitt sagoland


Hejsan! Hoppas att ni haft en bra julafton, själv hade jag världens tråkigaste dag igår. Lär väl bli samma skit idag igen, eftersom att absolut inget är öppet idag. Tror jag ska dra till en kompis lite senare får väl hoppas att mitt busskort fungerar. Jag börjar få lite panik, det är 6 dagar kvar tills nyår och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra, kan inte bestämma mig. Vill vara lite överallt men det kommer ju aldrig att fungera. Vill heller inte bara vara på Värmdö så de känns som att jag ska vara inne i stan och sen på hotellet som vi tydligen ska vara på och det tror jag kommer bli skitroligt, men vill endå också vara på Värmdö med mina andra vänner. Så får lite ångest nu, vet inte riktigt vad jag ska göra. Vill verkligen dra in till stan sen till hotellet för att det kommer att bli grymt och det kommer fett mycket folk. Ajaa ska hoppa in i duschen nu, skriver senare om jag har tid. Ha det bra!












Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback