Halsen river, tanden värker, jaa bättre kan det inte bli


Hej på er alla! Ligger i sängen nerkrypt med varm mjölk, har så otroligt ont i halsen det är helt sjukt. Plus så värker min visdomstand enormt mycket. Jag ögade mig själv, det är därför jag är sjuk till nyår haha. Så hoppas att ni andra inte ögar er själva, det var ett stort misstag av mig att göra det. Idag så vaknade jag väldigt tidigt sov ungefär bara 4 timmar. Kunde inte sova i natt fattar fortfarande inte varför så jag somnade inte innan kl 5 imorse sen klev jag upp kl 9. Fixade mig och så sen drog jag och Michelle in till stan för jag skulle köpa skor till i morgon. Så vi käkade frukost i stan det blev Sandys, det var vår sista gång vi kan käka ute eftersom att vi börjar träna på måndag. Så vi käkade nån pasta med kyckling och curry och massor med sallad, det var helt okej. Sen drog vi och köpte skor ska lägga upp bilder på dom också. Sen skulle jag köpa lösögonfransar men kom på sen att jag har ett par här hemma som jag fick av min syster sist hon var här, så då köpte jag bara mascara efter det så drog vi till hemmaplan och åkte och köpte smällare med Michelles pappa sen släppte han av oss vid Natalias salong för Michelle skulle färga håret rött och klippa det. :) Sen ringde pappa mig så jag var tvungen att dra och handla med honom, haha ni anar inte vad vi gjorde! Vi har bara köpt massor med fullkornspasta, verkligen svart bröd som innehåller fullkorn, nyttig vitaminjuice, sallad, frukt och massor mer nyttigt. Är verkligen taggad inför den hårda träningen. Så jag och Michelle har också bestämt att slänga ciggen så fort vi börjar träna, eller vi ska iallafall försöka. Anyway, nu ligger jag bara i sängen som sagt, känner mig riktigt jävla dålig men men, vad ska man göra liksom. Är så jävla glad nu ni anar inte, han ringde mig precis från Tyskland liksom det är sjukt, och han kommer tillbaka i morgon förmodligen. Så jag e glad att han är här till nyår iallafall. Ajaa, ska ladda upp lite bilder nu.




Vår frukost haha



Mina nya kilklackar, det var inte sådana jag ville ha men dom får duga



Bästa mascaran ever!



Haha sötnos











Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag orkar inte ha Matsumoto liggandes under sängen så jag skickar dem imorgon på posten så om någon ringer på dörren nästa vecka så är det posten och då får du ditt paket i handen!

2011-12-31 @ 01:27:34
Postat av: Maida

men du kan ta dom till dig ju.

2011-12-31 @ 01:33:57
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill inte ha dem, hämtade ett par idag och jag väntar på 7 par till som jag fick i julklapp av Stefan!

2011-12-31 @ 01:38:03
Postat av: Maida

men ge dom till någon annan då eller sälj dom :/

2011-12-31 @ 01:40:11
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Nej det kostar mer pengar för mig då om jag ska sälja dem, ska du ha dem eller inte? Annars slänger jag dem!

2011-12-31 @ 01:48:14
Postat av: Maida

aa men det kostar ju att skicka också

2011-12-31 @ 01:50:41
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ja 85kr men det gör inget.

2011-12-31 @ 01:52:42
Postat av: Maida

okee, men kommer dom inte på posten som jag ska hämta? varför kommer dom på dörren?

2011-12-31 @ 01:55:23
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Därför att paket under 2 kg räknas som brev då kommer de till dörren, över 2 kg då räknas de som paket och då måste du gå o hämta dem, men skor brukar gå på 1400 gram vilket är under 2 kg

2011-12-31 @ 02:04:27
Postat av: Maida

ok. hur lång tid tar de

2011-12-31 @ 02:08:38
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se/
Postat av: Anonym

1-5 vardagar!

2011-12-31 @ 12:38:18
Postat av: Maida

ok

2011-12-31 @ 13:53:38
URL: http://maidasrdanovic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback