Gott nytt år / sretna nova godina


Gott nytt år alla! Mina tankar ikväll kommer gå till alla som är ensamma på nyår, kärlek till er alla. Kunde inte sova i natt heller, lyckades somna lite imorse runt 08.00 och jag lyckades kanske sova tio minuter tills pappa smäller upp dörren och frågar om jag har något som ska tvättas, han tvättade så tidigt blev lite chockad. Var nere u centrum skulle fixa mitt busskort men kan inte göra det innan måndag, knaaas! Anyway, sitter och lyssnar på musik ska äta med pappa snart sen ska jag gå över till Michelle och fixa mig, och jaa det kommer att ta flera timmar för mig att fixa mig :) Sen kommer det att komma fett mycket folk haha hoppas att detta blir bästa nyårsafton. Kanske åker in till Slussen innan tolv slaget. Ajaa ska måla naglarna nu, kanske slänger in något inlägg innan jag drar till Michelle. Ha det bra!


Fuck, vad jag saknar min långa lugg! :(













Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback