Girl with the broken heart


Hej. Har inte haft så mycket för mig idag. Drog till skolan, var tvungen att dra tidigare för jag skulle redovisa så jag någon gång kan bli godkänn i engelska A, eftersom jag missa en redovisning så fick jag IG. Men idag gjorde jag den så det är fixat nu, känns så jävla skönt. Efter det så hade jag matteprov, aah de gick bra men inte tillräckligt bra. Hade så jävla tråkigt idag, kan ni tänka er att jag och Cleisi somna i korridoren på en bänk? Vaknade av att Ahmed stod och skratta åt oss, vi satt där hela lunchrasten. Så jävla tråkigt skola det är helt sjukt. Sen var det ju tyska som vanligt och efter det mentorstid. Michelle kom och mötte upp mig i Farsta och därefter drog vi hem till henne och bara softade en liten stund, sen drog jag hem. Somnade till kl 21.00 ungefär, fattar inte hur jag lyckades. Nu sitter jag bara i sängen och lyssnar på musik och bloggar som ni märker. Skulle åka till Uppsala i morgon ju, men det blir inte så, bättre. Så ska till skolan hela dagen, och sen kanske jag drar till Farsta centrum och kolla på kilklackar som jag ska ha till nyår. Sen ska jag nog åka till mamma och vara där ett bra tag. Pratade med Cleisi idag om hur vi ska göra på nyår, ska nog käka middag först med mamma eller pappa. Sen ska vi förfesta och efter det drar vi in till stan för Cleisi har hyrt ett hotellrum som är fett stort så vi ska dit och ha kul, sen blir det nog Slussen och kolla alla fina raketer. Och efter det ska vi efterfesta hos en kompis. Det känns som att det kommer att bli bästa nyåret, hoppas verkligen det. Ser framemot 2012, längtar tills nyår och allt är över. För då ska jag och Michelle börja träna gym, så då blir det att slänga ciggen och börja träna. Vi ska göra ett schema på våra pass. Så det blir minst fyra gånger i veckan och vi ska träna så att vi svettas som grisar haha. Sen ska vi käka nyttig mat, vi ska börja med fullkornspasta, ris o allt med fullkorn. Sen ska vi ha ett mål, att inte käka skräpmat på 6 månader, har redan gått 3 månader, sen efter 6 månader så ska vi förlänga  till ett år. Tror faktiskt att vi kommer att klara av det. Så det ska bli supersupersuper kul! Skiter i om jag kommer ha mycket i skolan, ska hinna göra båda. Ska dra till gymmet direkt efter skolan, ska inte hem i mellan för då kommer jag inte palla dra och gymma. Haha. Sen blir det min 18årsdag, det ska bli roligt, men kommer bli besviken som fan om en person inte ens hör av sig den dagen, det är min 18årsdag så den betyder väldigt mycket, medan jag satt med dig en helt kväll/natt på din 18årsdag. Jag ska iallafall ha en stor fet fest, har börjat planera måste bara fixa lokal, kan ha i Blåsut men vill egentligen inte ha där. Jag vill ha på Värmdö men endå inte för det blir så långt för många att åka. Får se hur det blir, det löser sig. 

Jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta, varför kommer du tillbaka efter så här lång tid? Jag har så jävla mycket att säga till dig, som att jag nästan vill skrika dig i ansiktet för att du ska förstå. Att du ska lyssna på allt jag har att säga. Men varje gång vi står där och ser på varandra så kommer inte ett enda ljud ut, jag får inte ut ett enda ord jag vill få sagt till dig. Jag ser inte dig på samma sätt som jag en gång gjorde, jag har mer hat för dig nu efter allt du gjort. Jag går vidare visst, men jag kommer fortfarande aldrig att förlåta dig efter det du gjorde, och du vet själv vad det är. Du stod och ljög för mig i ansiktet om att du inte gjorde ett skit, men jag vet nog hur allt ligger till, för jag är inte dum och du vet att jag inte är det. Du vet att jag känner dig bättre än någon annan och jag vet att du känner mig bättre än någon annan. Du vet hur jag fungerar och jag vet exakt hur du fungerar, glöm aldrig bort det. Men du kommer att inse dina misstag nån dag, jag väntar på den dagen än idag tills du ska berätta hur allt ligger till, att du ska berätta sanningen för alla, du ljuger för dig själv det är det som är jobbigt för dig själv, du mår dåligt på grud av det. Visst ? Jag har rätt eller hur ? Det är så det är, det har alltid varit så och kommer nog alltid att vara så, du kommer aldrig att förändras. Du förändrades från en grym person till den mest äckligaste personen jag känner. Du kommer aldrig att förändras som sagt och det vet jag, ditt sätt att vara på kommer aldrig att förändras. Men Gud vet, du kanske kommer att göra det. Den dagen du förändras, den dagen kommer jag också att förändras till den personen du vill att jag ska vara. Jag väntar bara på att dagen ska komma, men kommer den någonsin att komma? Det frågar jag mig själv varje dag. InshAllah den kommer att komma.   





Bilden är fotad innan Michelles födelsedagsfest.











Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback