Drake Vs Chris Brown


Har haft två speciella låtar, en förra hösten och en den här hösten. Båda låtarna är så jävla bra och dom betyder mycket för mig. Det är två låtar som jag aldrig kommer att glömma eftersom att alla minnen finns i dessa låtar. Alla minnen både från den dåliga sidan och den bra. Så dom får mig att rysa när jag lyssnar på dom. Så fort jag sätter på någon av dessa låtar så får jag alla minnen i huvudet och alla stunder, det är som att man nästan vill gråta. Det känns inte som verklighet, eftersom att de har varit både en dålig och en bra höst. Men den här hösten var bättre än förra, jag är glad att jag fått upplevt denna höst med dom bästa. Mitt umgänge den här hösten har varit så mycket bättre än förra, har inte haft några problem vilket glädjer mig väldigt mycket. Jag vill verkligen uppleva samma höst igen, och jag är tacksam över att jag träffat så underbara människor som jag har idag. Det är skönt att man fått tillbaka kontakten med sina gamla vänner igen, till och med gamla bästa vänner. Det betyder väldigt mycket för mig, för dessa minnen kommer jag aldrig att glömma. Jag kan faktiskt inte säga så mycket om förra hösten, jag mådde skit den tiden. Kan ni tänka er att jag drack ungefär varje dag? Till och med på skoldagar, det är sjukt ! Att jag skolkade fett mycket, att jag hade ungefär 30-40 % frånvaro i skolan den tiden? Det är fan helt jävla sjukt, hade så jävla mycket problem och har nog aldrig mått så dåligt som jag mådde då. Att välja umgänge är inte lätt, men därför ska man välja rätt. Gå tillbaka till era gamla vänner då kommer allt vända sig på rätt plats igen om ni har valt ett fel umgänge idag. Jag trodde aldrig att jag skulle komma ur den där skiten, men kolla vart jag står idag? Jag lyckades och jag är så jävla stolt över mig själv. Jag har hittat tillbaka till mina gamla vänner, och jag är så jävla sjukt grym i skolan, det har aldrig gått så här bra. Har ingen frånvaro nästan, det är 2,5 % frånvaro det är inte ett skit alltså. Visst man kan dricka men då gäller det att man ska kunna kontrollera sig själv och man ska dricka med måtta, till skillnad från förra hösten så dricker jag skitlite. Jag dricker inte så mycket längre. Det här inlägget kommer min storasyster att kommentera det vet jag, och som vanligt kommer hon säga att jag inte behöver dricka. Men what a fuck liksom, jag är ung jag vill ha kul med mina vänner innan det är försent. Jag vill bara leva livet, och mitt liv ska handla om skolan, familjen och vänner. Det är då jag är som mest lycklig, när jag har dom tre sakerna i mitt liv. Om jag är ärlig så är jag rädd för framtiden, jag vill inte bli äldre jag vill vara tonåring för alltid. Det är därför man ska ta vara på sin ungdomstid nu så länge man sköter allt annat så som skolan. Jag älskade mina vänner som jag hade förra hösten också men saker o ting förändras, folk förändras. Jag kan inte säga något om er, för vi var trots allt bra vänner, då menar jag jävligt bra vänner. Och vi hade helt sjuka galna tider tillsammans som man aldrig kommer att glömma. Vi kunde göra allt från att skolka pga vissa människor till att supa på en vardag. Men i längden så är det inte roligt. Att inte ha en framtid lär inte bli roligt. Men idag är jag glad över att jag inte har samma personer i mitt liv längre, för jag är så jävla glad över att ha mina vänner som jag har idag. Vänner påvärkar varandra grovt mycket så att ni vet det. Jag vill inte att något ska vara som förut jag vill att det ska vara som det är idag föralltid! Jag är så jävla bäst, om jag inte skulle förändrats då skulle jag inte stå här idag. Är stolt över mig och över allt jag har. Nu ska jag låta er få höra mina två höst låtar.



Drake - I get lonely too (hösten 2010)






Chris Brown - I lover her (hösten 2011)






Tycker att båda låtarna är sjukt bra men måste nog säga att Chris Browns låt är lite bättre. Ajdeee









Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback