Don't you ever push her away, even when you're mad


Hejsan. Hoppas att alla är glada idag eftersom att det är julafton i morgon, det är helt sjukt det är bara 9 dagar kvar på detta år, det har gått så sjukt snabbt. Ajaa vaknade typ för en timme sen haha, snackade faktiskt i lur till halv 4 på morgonen för första gången på länge. Snackade med .... aa tänker tyvärr inte avslöja vem det var hähä. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska nog bara vara hemma och läsa min bok som jag vann i skolan för att jag hade grymma rim haha, juste fick VG på svenska argument provet, så jag böev fett glad alltså. Jag får lite ångest över att det är ett nytt år snart :( men hoppas att 2012 blir det bästa året, idag var det prick ett år sedan HAHAHAHAHA. Det är två månader kvar till jag blir 18, känns faktiskt inte så speciellt, men måste börja planera min stora fest alltså. Känns som att att jag kommer att bli lite förälskad snart, haha jag av alla människor? nej jag vet , det kan man inte tro haha. Men det är bara vänta och se hur det blir. Ska fixa lite saker och röka, så skriver senare. Lägger upp en bild på mig från igår, ha en bra shopping dag allihop. Puuss !












Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback