Does she really know you like I know you, all the little things?


Hääj på er! Haha alltså det är knas, ska berätta för er snart efter att jag har berättat om min dag. Vaknade kl 06.00 i morse, jag började 09.30 men var tvungen att vakna så tidigt för jag skulle locka hela håret och det tar väldigt lång tid att göra det med mitt långa hår. Eftersom att det var julavslutning idag, så ville jag vara lite extra fin, så jag lockade håret som sagt o jag hade små afrikanska flätor på sidan, och sen sminkade jag mig fett fint hade röda läppa, röda naglar och röd tomtemössa haha. Det blev fett fint! Ska lägga upp bilder också. Garvade som fan idag på julspelet det var helt okej men lite roligt var det jul. Efter det drog vi till Farsta centrum o så, sen blev till Globen skulle kolla skor men hitta inga där så åkte till Nacka forum istället och hitta inget där heller så mötte upp Anna där så vi käkade lunch tillsammans och snackade lite som vanligt. Sen drog jag hem till mamma och nu sitter jag här och väntar på att Michelle och Sampa ska kolla till förorten 124 ! Haha.

Omg de knas alltså, shieeet kan inte skriva ut något om det här så mycket men de känns som att jag kommer att börja gilla killen om jag fortsätter att driva. Hahaha några få vet vem jag menar och ja jag är seriös hahaha. :$ Ajaa mamma ropar på mgi så ska se vad hon vill mig. Skriver mer senare.. Puuss !

Bilderna blev bättre från mobilen, så ska ladda upp dom så fort jag har min USB-kabel :)


















Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback