Är våren redan här eller?


Hejsan! Vad händer? Jag sitter bara hemma och chillar, typ.. Det är fett tråkigt, längtar tills mina cash kommer så att man kan göra saker o ting. Har bara varit hemma hela dagen, i morgon ska jag och Michelle kolla på skor, måste hitta snygga till nyår. Har ändrat min outfit till nyår, det ska bli mörkblåa jeans med en svart snygg topp och nån cardigan, tror jag ska köpa ny skinnjacka också. Eftersom att det är rea på dom med. Så det kommer bli så jävla snyggt! Har fortfarande inte bestämt mig hur jag gör på nyår. Ajaa, ska lägga mig i sängen lite nu är skittrött vet ej varför. Ha en fortsatt bra kväll! Puuuss


Bjuder på en bild från Michelles födelsedagsfest











Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback